senior afro-amerikaanse vrouw wandelen, met camera - fotograaftraining stockfoto's en -beelden

LinkedIn-foto's zijn de beste manier om uw professionele verhaal te vertellen. Het is een manier om je vaardigheden en prestaties als fotograaf te laten zien. Waarom zou je een LinkedIn-profielfoto hebben? Ben je het beu om je foto in een menigte van 20 mensen te zien? Bent u op zoek naar een manier om iedereen de kwaliteit van uw werk te laten zien? Of is uw foto gewoon uitzonderlijk en hoeft u deze niet te onthouden?

In dit artikel bespreken we waarom professionals verrassend genoeg een LinkedIn-profielfoto nodig hebben en wat je moet doen om gezien te worden.

Waarom LinkedIn-profielfoto's zo belangrijk zijn

Ten eerste de reden waarom bedrijven LinkedIn steeds vaker gebruiken om werknemers te vinden: het is gratis marketing. Deze bedrijven kunnen duizenden, zo niet miljoenen mensen op LinkedIn bereiken met zeer weinig investeringen van hun kant. Wat dit betekent is dat elke keer dat ze een nieuw lid nodig hebben, ze gewoon naar LinkedIn gaan en naar deze persoon zoeken. Dit resulteert in een massa reacties op hun verzoek, wat betekent dat deze bedrijven de kwaliteit van de reactie kunnen krijgen die ze nodig hebben zonder geld uit te geven aan een nieuw lid.

Ten tweede gebruiken professionals en managers die op zoek zijn naar een nieuwe baan LinkedIn dagelijks om informatie en contacten te zoeken. Als u op LinkedIn op zoek bent naar een nieuwe baan, ziet u als eerste de Manager van de nieuwste vacatures van de Manager!

Dus waarom vertrouwen professionals op LinkedIn om te onthouden wie ze kennen en waar ze zijn geweest? Welnu, LinkedIn is gratis marketing en potentiële klanten herkennen dit, want wanneer ze een nieuw personeelslid nodig hebben, zoeken ze op LinkedIn naar een oplossing en vinden jou!

Nu we deze twee redenen hebben behandeld waarom LinkedIn gunstig is voor uw zoektocht naar een baan, gaan we eens kijken hoe u van deze service kunt profiteren.

Een van de eenvoudigste manieren om als professional optimaal te profiteren van LinkedIn, is door een profiel te starten. Op dit moment bestaat je profiel uit één hoofdfoto en een lijst met trefwoorden. Het valt niet te ontkennen dat hoe meer foto's je hebt, hoe beter. U moet echter niet vergeten dat elke foto uw eerste indruk is bij uw potentiële klant. Als je denkt dat je jezelf goed kunt presenteren, maar zonder foto's, heb je geen vertrouwen in je capaciteiten en je vermogen om jezelf te verkopen.

Zodra je profiel klaar is, kun je beginnen met het opbouwen van een netwerk van mensen die je advies en een mogelijke oplossing voor je probleem kunnen bieden. Probeer een lijst op te bouwen van mensen in dezelfde branche waarvoor u kunt instaan, mensen die op dat specifieke gebied succesvol zijn geweest. Het zou geweldig zijn als je op de radar van deze mensen zou kunnen komen en hen zou laten weten wat je capaciteiten zijn, zodat ze je doorverwijzen naar een geschikte persoon.

Een andere reden waarom LinkedIn door professionals wordt gebruikt om potentiële klanten te vinden, is vrij eenvoudig: de Job-gebruikers van de site. LinkedIn heeft miljoenen gezochte advertenties geplaatst. Het zijn er elke dag duizenden. Dit betekent dat elke baan waarop u kunt solliciteren, zeer waarschijnlijk beschikbaar is. Dus, wat doe je? Je zoekt ze op op LinkedIn. Maak een gratis e-mailaccount aan en stuur je cv op. LinkedIn vraagt ​​je op welk onderdeel van de functie je gesolliciteerd wilt hebben en stuurt je vervolgens de meest relevante vacatures door. Daarnaast kunt u ook naar de vacatures zoeken via de geavanceerde zoekfuncties van de site.

Zoals u kunt zien, is LinkedIn een essentiële hulpbron voor headhunters en professionals die een baan nodig hebben.

In addition to job leads, LinkedIn is also a place where employers advertise open positions. You can search for Companies by industry and by state. You can also find out if there are any open vacancies for the positions you hold. These details are crucial for you to follow so that you can see whether you have any suitable vacancies that you can apply for. If there are, you can apply for them.

Your profile

Your profile is like your online resume. It is your virtual CV, but more personal. The extra step here is that you get to incorporate your first name and your hometown (in that order), which means that your local connections are more likely to be able to help you find a job than your corporate connections.

Volgens een JobMail-enquête zegt 14,3% van de werkgevers dat ze sociale media gebruiken om kandidaten te vinden. Dit aantal is zelfs hoger dan de 11,4% die zei deze strategie te gebruiken.

Slechte spelling- en grammaticafouten zijn de belangrijkste reden voor afgewezen aanvragen, dus audits zijn een noodzaak voor iedereen die van plan is een auditopdracht op zich te nemen. Op deze manier krijg je zowel een les in de juiste toepassing als je krijgt ook een auditticket waarmee je weet wat je niet-aanvragen waren.

Het is belangrijk om te begrijpen dat audits formeel, vervelend en vaak erg saai zijn. De beste manier om te zien wat u mogelijk moet oplossen in de vorm van schulden, is door uw controlespoor te bekijken.

Categories: General